Часто я стикаюсь з такою ситуацією: до мене звертається клієнт, але він зовсім не розуміє, чого хоче. І починаються довге листування-телефонні розмови. Я виирішила впровадити (і виявилось успішно!) нову схему: аудіт+консультація+письмові рекомендації.

Як це працює?

Людина розуміє, що хоче реалізувати окремі задачі щодо просування себе/свого бізнесу, але не розуміє, з чого почати та скільки це буде коштувати. Я проводжу комплексний аудіт або аудіт конкретної сфери (наприклад, сторінки в соцмережах). В мене з’являється розуміння клієнта та його діяльності, я вже бачу, що працює, а що ні. Чого не вистачає, що та як можна впроваджувати. Тоді вже з повним розумінням ситуації ми починаємо предметний діалог на консультації. Клієнт задає питання, отримує розгорнуту інформацію. А після консультації основні тези та план дій надсилаю в письмовому вигляді, щоб інформація була візуальною та знаходилась у клієнта під рукою.

Підсумок: задоволений клієнт, спланована робота, заощадження часу, чітке бачення задачи та план її вирішення.